Links onder op de taakbalk staat het windows tekentje. Bij links klikken krijg ik geen reactie. Bij rechts klikken zie ik het rijtje: taakbeheer...openen..config. scherm etc. De eerste dagen kreeg ik ook een scherm met: alle programma's, alle apps etc. Dat kan ik nu niet meer terugvinden.
groet
Het windows tekentje
Links onder op de taakbalk
Links onder op de taakbalk staat het windows tekentje. Bij links klikken krijg ik geen reactie. Bij rechts klikken zie ik het rijtje: taakbeheer...openen..config. scherm etc. De eerste dagen kreeg ik ook een scherm met: alle programma's, alle apps etc. Dat kan ik nu niet meer terugvinden.
groet
Hey Ferry,
Dan heb je een probleem met je windows.
Probeer volgende zaken eens :
Windows tekentje op je toetsenbord samen met 'X' en selecteer dan "windows powershell (admin)".
Type hier in :
SFC /scannow
en enter en laat deze lopen. Daarna herstarten.
Indien deze niet lukt :
Windows tekentje op je toetsenbord samen met 'X' en selecteer dan "windows powershell (admin)"
Type hier in :
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
daarna herstarten.
Probeer eventueel ook eens om het actiecentrum icoontje te klikken in je rechterbenedenhoek (bubble met lijnen in). Selecteer daar Tabletmodus en selecteer deze opnieuw.
Ten slotte (optie 4)
Windows tekentje op je toetsenbord samen met 'X' en selecteer dan "windows powershell (admin)"
Type hier in :
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Veel succes en laat ons weten welke geholpen heeft.