Chrome problemen, updates nochtans gedaan
Chrome problemen, updates nochtans gedaan
Ik ben van 7 naar 10 overgestapt, maar de Google Chrome browser doet moeilijk. Ik heb dan zoveel mogelijk updates laten downloaden van Microsoft met het gedacht dat het lag aan Windows dat misschien net iets te nieuw was, maar mijn probleem blijft bestaan 

Hoi Wim, jouw updates laten
Hoi Wim, jouw updates laten downloaden gaat bij Windows 10 automatisch, dat hoef je zelf niet eens te kiezen tenzij je bewust de internetverbinding verbreekt.
Wat jouw Chrome probleem betreft, daar is een gedeelte van de wereld van op de hoogte. Een mogelijke oplossing is zoveel mogelijk extensies van Chrome te de-activeren om Chrome zo naakt mogelijk te houden. Er zijn vele gevallen waarin de problemen dan ineens opgelost geraken.
Indien niet, probeer dan eens Chrome te de-installeren en dan opnieuw installeren, soms helpt dat ook.
Als dat nog niet helpt dan kan ik jou enkel aanraden rustig af te wachten totdat Microsoft het oplost, voor zover zij daar zin in hebben want als Chrome niet goed genoeg werkt op Windows 10 dan hopen ze daar in Amerika dat er meer gebruikers gaan overstappen op hun Edge browser die eigenlijk ook erg snel is, volgens sommigen zelfs sneller dan Chrome ...
Wat jouw Chrome probleem betreft, daar is een gedeelte van de wereld van op de hoogte. Een mogelijke oplossing is zoveel mogelijk extensies van Chrome te de-activeren om Chrome zo naakt mogelijk te houden. Er zijn vele gevallen waarin de problemen dan ineens opgelost geraken.
Indien niet, probeer dan eens Chrome te de-installeren en dan opnieuw installeren, soms helpt dat ook.
Als dat nog niet helpt dan kan ik jou enkel aanraden rustig af te wachten totdat Microsoft het oplost, voor zover zij daar zin in hebben want als Chrome niet goed genoeg werkt op Windows 10 dan hopen ze daar in Amerika dat er meer gebruikers gaan overstappen op hun Edge browser die eigenlijk ook erg snel is, volgens sommigen zelfs sneller dan Chrome ...
Beste mogelijkheid is idd chrome
Beste mogelijkheid is idd chrome er af gooien, reboot en dan herinstalleren. ik raad ook altijd aan om een clean install van Windows 10 te doen, de upgrade vanaf 7 gaat echt paaaaakkken trager voorruit