probleem met agenda/mail app

Technische support en help voor Windows 10
Plaats reactie
Hansvg
Berichten: 0
Lid geworden op: zo dec 13, 2015 10:19 am

probleem met agenda/mail app

Bericht door Hansvg » zo dec 13, 2015 10:25 am

Hello,

Sins gisteren merkte ik probleem op in mail & agenda app,zeker laatste is :-( want dat vind ik echt top app.Mijn account is e niet te bespeuren,maar als ik dan naar accounts toevoegen ga,zie ik mn oulook account wel staan,klik ik erop,krijg ik foutcode 0x800706d9,deze is ook in de mail app te zien als ik zelfde handeling uitvoer


Weeten jullie raad

sdevroey
Berichten: 0
Lid geworden op: ma aug 10, 2015 3:36 pm

Beste Hans, De foutcode 0x800706d9

Bericht door sdevroey » zo dec 13, 2015 2:25 pm

Beste Hans, De foutcode 0x800706d9 betekent dat er een synchronisatie probleem is met mail en agenda app die meestal veroorzaakt is door een derde antivirus of firewall. Welke anti-virus gebruik je ? Probeer deze eens even uit te schakelen en kijk of het dan werkt, dan weet je alvast dat het daar aan ligt.



Hello,

Sins gisteren merkte ik probleem op in mail & agenda app,zeker laatste is want dat vind ik echt top app.Mijn account is e niet te bespeuren,maar als ik dan naar accounts toevoegen ga,zie ik mn oulook account wel staan,klik ik erop,krijg ik foutcode 0x800706d9,deze is ook in de mail app te zien als ik zelfde handeling uitvoer


Weeten jullie raad

Hansvg
Berichten: 0
Lid geworden op: zo dec 13, 2015 10:19 am

ik gebruik avast free,alles eens

Bericht door Hansvg » zo dec 13, 2015 5:17 pm

ik gebruik avast free,alles eens uitgeschakeld,maar idem

Hansvg
Berichten: 0
Lid geworden op: zo dec 13, 2015 10:19 am

ondertussen ontdekt dat er bug

Bericht door Hansvg » wo dec 16, 2015 12:33 pm

ondertussen ontdekt dat er bug in de apps zit,systeemherstel gedaan,alles goed,en van zodra agenda app dan update doen,is het miserie

Plaats reactie