Hoe adblock of adblock plus installeren voor nieuwe browser in Windows 10 ?

Technische support en help voor Windows 10
Plaats reactie
Ingrid Monteyne

Hoe adblock of adblock plus installeren voor nieuwe browser in Windows 10 ?

Bericht door Ingrid Monteyne » do aug 13, 2015 10:40 am

Ik heb op mijn laptop voorheen vooral Chrome en Firefox gebruikt en was daar veel tevredener over dan over Internet Explorer 11 die ik wat langzamer vond. Nu blijkt de nieuwe Edge browser in 10 wel stukken sneller te zijn dan wat ik verwacht of gevreesd had en ben dus zeer aangenaam verrast. Nu is mijn vraagje echter hoe ik Adblock of Adblock Plus kan toepassen want ik vind er even geen mogelijkheid voor ...

Effy

Microsoft is druk bezig die

Bericht door Effy » do aug 13, 2015 11:01 am

Microsoft is druk bezig die mogelijkheid te voorzien in Edge maar op dit ogenblik is dit helaas nog niet beschikbaar. Er is sprake van ergens in oktober dat die functie zal toegepast worden, dus nog even geduld :)

Effy

Ondertussen op hun website nog

Bericht door Effy » za nov 07, 2015 11:56 am

Ondertussen op hun website nog steeds te lezen "coming soon". De week van 11 november is er een grote Windows 10 update in het vooruitzicht en mogelijk biedt die de mogelijkheid om AdblockPlus te gebruiken ...

https://adblockplus.org/en/edge

Frank van Aelst

Het klinkt oubollig maar je

Bericht door Frank van Aelst » za nov 07, 2015 12:34 pm

Het klinkt oubollig maar je kan in Windows 10 nog steeds kiezen om Internet Explorer 11 te gebruiken en daar kan je wel die AdblockPlus voor gebruiken, gewoon even met Internet Explorer naar hun site adblockplus.org gaan en daar het programma downloaden en installeren, dan ben je de advertenties ook kwijt maar dan surf je niet zo snel als met de nieuwe Edge ...

Plaats reactie