Van 8.1 naar 10 maar internet verbindingen ineens zogenaamd beperkt

Help met het installeren, updaten of uitrollen van Windows 10
Plaats reactie
HP Gebruiker

Van 8.1 naar 10 maar internet verbindingen ineens zogenaamd beperkt

Bericht door HP Gebruiker » za nov 07, 2015 10:35 am

Ik heb een prachtige 17" HP laptop met supersnelle i7 processor en tot voor kort met Windows 8.1 maar nu heb ik de 10 geinstalleerd en alles leek goed te gaan totdat ik internetverbinding wilde maken met mijn wifi netwerk en dat ging ineens niet meer. "beperkte verbinding" kreeg ik te lezen. Dan maar de netwerkkabel ingestoken, maar hetzelfde probleem. Geen idee hoe het komt. Kan dus ook geen Windows updates doen. Hoe oplossen ???

Frank van Aelst

Vraagje : welke antivirus software

Bericht door Frank van Aelst » za nov 07, 2015 11:09 am

Vraagje : welke antivirus software gebruik je ? Sommige Antivirus software geeft problemen naar overschakeling van een oudere Windwos versie naar Windows 10.

HP Gebruiker

Ik gebruik Panda 2015, heeft

Bericht door HP Gebruiker » za nov 07, 2015 11:29 am

Ik gebruik Panda 2015, heeft geen foutmelding of zo gegeven bij het overzetten en volgens de lijst van compatibele antivirussen geeft Panda geen probleem ...

Effy

Zet eens de firewall van

Bericht door Effy » za nov 07, 2015 11:35 am

Zet eens de firewall van jouw Panda uit. Dat heeft al blijkbaar bij meerderen een probleem gegeven.
Als je dan ineens wel internet toegang hebt kan je alle updates doen van Windows en dan liefst ook van Panda en met een beetje geluk en opnieuw opstarten kan je erna terug jouw firewall aanzetten en heb je nog steeds internet :)

Plaats reactie