Edge

Help met het installeren, updaten of uitrollen van Windows 10
Plaats reactie
ferry48

Edge

Bericht door ferry48 » di sep 15, 2015 3:02 pm

Ik heb 2 dagen de browser EDGE gehad en deze is plotseling verdwenen. Hoe krijg ik deze nieuwe browser weer terug.
groet

Frank van Aelst

Het is even geleden maar

Bericht door Frank van Aelst » za nov 07, 2015 12:50 pm

Het is even geleden maar ik hoop dat je het gevonden hebt. Je was blijkbaar niet de enige met dit Edge probleem en Edge gewoon opnieuw installeren gaat normaal gezien niet zoals bij Internet Explorer. Ik heb wel de volgende tip gevonden om Edge er toch terug op te krijgen :

-Verwijder de map C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe
-Dan verwijder ook de map Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe en gebruik maar de Administrator bevoegdheid als er problemen zijn. Dat er enkele bestandjes niet kunnen verwijderd worden is niet erg.
-Start dan Powershell als Administrator opstarten, dat is een standaard Windows 10 applicatie en hoef je dus niet te downloaden.
-Voer dan in Powershell de volgende lijn in en druk daarna op enter :
Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -Verbose}
-Sluit Powershell af en herstart de computer en normaal gezien zou Edge dan opnieuw verschijnen.

toska

Ik heb 2 dagen de

Bericht door toska » zo dec 27, 2015 9:13 pm

Ik heb 2 dagen de browser EDGE gehad en deze is plotseling verdwenen. Hoe krijg ik deze nieuwe browser weer terug.
groet

Als je met edge surft let er dan wel echter op, dat je prive instellingen even veranderd.Edge is er namelijk op uit op je privegegevens.

toska

Plaats reactie